04 јануар 2012

A sad nešto za one koji mi nisu poverovali...

- Sva sam od nerečenih reči i snova
ponekad mi žao
a nekad, opet, i nije!
Sva sam od kamena
i pesme,
i nije mi žao
što je pesma jača!
Postoje u meni
neke pesme nenapisane
i nije mi žao!

- Zaboravila sam te
u nekoj pesmi.
Ne vraćam se,
žao mi je!

- Ti misliš
ima još vremena,
a ustvari ga nema
i već je kasno!

- Pesnik sam
pola sveta se rađa i umire
pod mojim perom!

- Svakog dana
po nekoliko puta
ubiju pesnika u meni!

- Mnoge stvari kušam
ali ne preterujem
sve više slušam
sve manje verujem!

- Progone me i ljudi i oluje
svaka me glupost iznova truje!

- Znam da između dve boli umreću
srce nosim na dlanu, kao na maču,
danas mi se plače, ali plakati neću
žao mi je i kad trave plaču!

- Bacite pesnika u svemir
i ako preživi - a prživeće sigurno -
zabranite mu da piše!

- Nisam ja za velike stvari
mene i male stvari bole!

- Svako svoj greh
na dlanu nosi
i guta kao vatru!

- Misli nam teške
kao okovi,
ljubav nam dušu
stavila u lance!

- Troši se dobrota
kao što se ljudi troše,
ponekad učinimo dobru stvar neku
i za one koji čine stvari loše
jer....ima neko sunce u čoveku!

- Ulicama ću prošetati
nedeljom popodne
i s prvim prolaznikom
prevariti moje pesme!
Kad mi se široka duša
razlije bulevarima
s prvim nasmejnim očima
prevariću moje pesme!

- Greh je davati nadu
 a još veći: uzimati je!

- Ostavljam te,
na mestima  za koja ne znaš,
ljubavi
koju nikad više neću sresti!

- Ne mogu da odbacim svet
zato što nije po mojoj meri
( a po čijoj - jeste?!)
ali ni on mene...
( iz istog razloga!)

- Ne traži me
ja nisam
ono što jesam!
Ne traži me
kad me izgubiš!

- Golobradi dečaci mi mašu
zaustavljeni vetrom,
prolećem bi samo da protrče
a posle će im biti žao!

- Kad dolazim tebi
pred vratima ostavljam - SVE! -
ma, ništa...ništa
da ne ostane između nas!

- Želela bih
da te
i stvarnost i san
i glad i žeđ
i sreća i izgubljenost
ama...želela bih
da te sve u moje ruke šalje!

- Molim
osmehnite se!
Bez prevare
(mene možete prevariti
život vam to neće dozvoliti)
setite se
kad ste se poslednji put smejali
a ne podsmevali!!!
i molim
osmehnite se
za nezaborav!

- Nisam kao druge
 ni drukčija nisam
kad volim!

- Plašiš se sna
plašiš se jave
Pa šta tražiš sa mnom?!

- Možeš li da staneš
kad svi idu?
Možeš li da produžiš
kad svi stanu?!

- Iz sumnje ne raste vernost
već bol, prevelika bol....
Prosuli smo reči ...između nas
da se  više ne poznajemo
da se više nikad ne prepoznamo!
Prostrli smo...između nas..
prošlost, obaveze, likove i ambicije
da se nikad na istom putu ne nađemo!

- Već danima skitam
valjada mi takav bioritam!

zapisano...1980. godine

Нема коментара:

Постави коментар